Wednesday 23 April 2014

Mendapan Di Jalan Bukit Bintang.

Dipetik daripada blog oh! Makkau.

Sebentar tadi Omak Kau menerima 4 Gambar mengisahkan berlakunya mendapan di Jalan Bukit Bintang Kuala Lumpur dipercayai hasil kerja-kerja mengorek terowong yang sedang giat di jalankan oleh pihak MRT Corporation yang cuba di sembunyikan dari pengetahuan umum yang menyumbang kepada kesesakan yang amat teruk jalan sekitar Bukit Bintang ditambah buruk ketika waktu puncak.

Beberapa jalan terpaksa di tutup.

Aliran trafik ke Bukit Bintang, Jalan Tun Razak dan sekitarnya sesak teruk berikutan penutupan jalan sepanjang 500 meter di Bukit Bintang  antara Chulan Square dan Menara World Wide bagi kerja-kerja membaiki jalan yang rosak sejak pukul 9 pagi tadi.

Kerosakan itu dipercayai berpunca daripada tanah mendap berikutan kerja-kerja pembinaan projek MRT di kawasan tersebut.

MRT Corp dalam kenyataannya hari ini berkata, jalan tersebut dijangka dibuka pukul 6 petang selepas kerja-kerja selesai.

Sebagai alternatif pemandu dari Bukit Bintang ke Jalan Tun Razak boleh menggunakan Jalan Imbi di Chulan Square dan ke kiri ke Jalan Jalan Inai seterusnya ke Jalan Kampung sehingga ke Bukit Bintang dan Ke Jalan Tun Razak.omakkau.blogspot.com/2014/04/2-foto-mendapan-di-jalan-bukit-bintang.html?m=1

No comments:

Post a Comment